Trollovia vydavateľstva Axel Springer berú do 450 eur mesačne

Ponúkam preklad dôverného listu švajčiarskeho vydavateľstva Axel Springer AG. Táto spoločnosť v holdingu so švajčiarskym mediálnym domom Ringier pôsobí aj na Slovensku.

List je adresovaný nemeckému Landtagu vo Schwerine, hlavnom meste spolkovej krajiny Meklenbursko-Predpomoransko, z čoho je zrejmé, že do trollingu, teda manipulácie diskusií pod článkami a v sociálnych sieťach, sú zapojené [aj] nemecké vládne orgány.

Vážený [vážená?]…

v súčasnosti máme v nasadení 642 blogerov, ktorí pracujú formou minizamestnania [minijob] podľa § 8 nemeckého Sociálneho zákonníka SGB IV s mesačnou mzdou do 450 €. Miesto nasadenia ostáva nezmenené a obmedzuje sa na sociálne siete a stránky patriace vydavateľstvu [Axel Springer].

Úlohou blogerov je – ako protipól ruskej propagandy – rozložiť určité proruské zoskupenia, podmínovať ich a zaplaviť chybnými informáciami. Neposkytujeme a ani sme nikdy neposkytovali blogerom textové predlohy či dokonca predpripravené textové moduly. Účtuje sa podľa blogu/záznamu/komentára so stanovením určitého počtu slov.

Podľa dohody z 12.04.2014 nemeckého parlamentného vyšetrovacieho výboru [!] mali prisľúbené finančné prostriedky doraziť už začiatkom mája, čo sa do dnešného dňa nestalo. Priateľsky poukazujeme na to, že bez tejto podpory budeme nútení dohodu zrušiť. Zaznamenávame prudko rastúcu antipatiu až bojkot našich produktov.
(Príloha: Údaje o obrate 06/14)

Preklad vr. poznámok v hranatých zátvorkách ďurino, júl 2014

Zdroj: Der Honigmann

Súvisiaci článok na tomto blogu: Médiá ako zbraň hromadného ničenia

Komentár: Medzi typické prejavy internetového trolla na Slovensku patria prezývka v angličtine, úmyselne vnesené gramatické chyby a oslava všetkého židoamerického…

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (31 votes cast)
Trollovia vydavateľstva Axel Springer berú do 450 eur mesačne, 5.0 out of 5 based on 31 ratings

19 komentárov k “Trollovia vydavateľstva Axel Springer berú do 450 eur mesačne”

  1. Na serveri aktuality.sk odkaz na tento článok porušuje pravidlá diskusie 🙂

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.8/5 (19 votes cast)
  2. zdroj? odkial to mas?:) to je taka kravina jak aj clanky na aktuality.sk
    si tu kazdy vymysla co chce. Jak na rybniku.. same kačice 😀

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.7/5 (11 votes cast)
    1. zda sa ze nevies citat, tam je naskenovany list, nevidis, alebo nechces vidiet ?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 2.3/5 (4 votes cast)
      1. to je podvrh…
        Axel Springer AG od Decembra 2013 neexistuje….
        to napísal nejaký ruský propagandista

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 1.0/5 (2 votes cast)
        1. tak co, je to tych 450 EUR alebo nie? 🙂 by som sa isiel stazovat, slovak tolko urcite nedostane 😉

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
        2. © 2000 – 2017 Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
        3. kaktus, kde sa to da zistit, ze neexistuje? ja vsade citam, ze tato spolocnost existuje.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 3.0/5 (1 vote cast)
      2. Do zajtra ti viem taky list doniest aj osobne na hlavickovom papieri Axelu, chces? Cokolvek povies na nom moze byt.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 2.0/5 (4 votes cast)
  3. Žurnalista Udo Ulfkotte, bývalý korespondent Frankfurter Allgemeine Zeitung, jedněch z největších německých novin. Ten vydal knihu Gekaufte Journalisten („Koupení žurnalisté“), v níž popisoval, jak američtí a němečtí politici ohýbají německá média tak, aby tito žurnalisté světové události žádoucím způsobem překrucovali.

    http://www.reformy.cz/zpravy/%e2%80%9enemecti-politici-jsou-loutky-us-nemecti-zurnaliste-jsou-tlaceni-k-zaujatosti-sveho-psani-ve-prospech-us/

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  4. Axel Springer AG sa premenovala 2. decembra 2013 na európsku akciovú spoločnosť = SE (Societas Europaea/SE)!!!!

    a

    ten ruský lDlOT, čo vyrobil ten Fejk tam dal Dátum 21.07.2014!!!!!!
    _______
    Česť práci súdruhovia!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    1. 2015: Spoločnosť Axel Springer AG zakúpila obchodnú stránku Insider, obchodnú, celebritnú a technologickú novinku, v dohode, ktorá hodnotí hodnotu Business Insider vo výške 442 miliónov dolárov. [20]
      2015: Spoločnosť Axel Springer zvýšila svoj podiel v spoločnosti Axel Springer Digital Classifieds GmbH zo 70% na 85% a získala nákupnú možnosť na získanie zostávajúcich 15% od spoločnosti General Atlantic. Dňa 9. decembra spoločnosť Axel Springer využila túto možnosť a získala ďalších 15% od spoločnosti General Atlantic za výmenu za akcie spoločnosti Axel Springer, čím opustila akciovú spoločnosť s rastom vo výške 8,3% vo firme. [21] [22]
      zdroj: wikipédia 10.5.2017
      aj na tebe je vidieť, ako propaganda a trollovanie FUNGUJE !

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    2. majiteľ AZET.sk……..© 2000 – 2017 Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  5. Nuž, list sa zdá byť podvrhom, ibaže redakcie rôznych plátkov tohto sionistického vydavateľstva robia presne to, čo platení trollovia. Pochopiteľne, za väčšie peniaze. Praktiky týchto darebákov bližšie opisuje Udo Ulfkotte.

    Axel Springer Verlag je vyslovene sionistický, o tom sa nemusíme baviť. Pozri spoveď predsedu predstavenstva Axel Springer, Mathiasa Döpfnera:
    „…som židovský sionista…“.
    Takže si domysli, ako objektívne celý ten Verlag pod jeho uzdičkou informuje…
    https://www.youtube.com/watch?v=DzHXGV8n9R0

    Izraelské vojsko si platí armádu trolov na zahmlievanie svojich zločinov:
    https://www.youtube.com/watch?v=IjNLgkz4kK4

    Izraelská vláda platí armádu trolov na šírenie pozitívnych správ o Izraeli:
    http://diefreiheitsliebe.de/gesellschaft/israels-regierung-bezahlt-fur-israelfreundliche-beitrage/

    Trolling, kde sa len pozrieš, diktovaný židoamerickou vládou (opäť, pozri Udo Ulfkotte).

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  6. List nie je podvrh, je od ruskych hackerov. kaktusssik je internetovy troll operujuci uz par rokov na pravde.sk, neverte kazdej blbosti ktoru vypoti.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
  7. A čo ste si mysleli? Veď proti každému treba bojovať jeho vlastnou zbraňou. 100x opakovaná lož sa stáva pravdou preto ak nemecká vláda má takéto praktiky, je to len slabý pokus o vyváženie ruskej propagandy. Neschvaľujem to ale v dnešnom svete je to asi nevyhnutné. Kto hovorí pravdu, ten je každému na smiech. A času na presviedčanie logickými argumentami nie je.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
  8. 2015: Spoločnosť Axel Springer AG zakúpila obchodnú stránku Insider, obchodnú, celebritnú a technologickú novinku, v dohode, ktorá hodnotí hodnotu Business Insider vo výške 442 miliónov dolárov. [20]
    2015: Spoločnosť Axel Springer zvýšila svoj podiel v spoločnosti Axel Springer Digital Classifieds GmbH zo 70% na 85% a získala nákupnú možnosť na získanie zostávajúcich 15% od spoločnosti General Atlantic. Dňa 9. decembra spoločnosť Axel Springer využila túto možnosť a získala ďalších 15% od spoločnosti General Atlantic za výmenu za akcie spoločnosti Axel Springer, čím opustila akciovú spoločnosť s rastom vo výške 8,3% vo firme. [21] [22]
    zdroj:wikipédia 10.5.2017

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *