Rozprašovacie dýzy na airbusoch

Nasledujúca séria fotografií pochádza zo stránky chemtrail.de, ktorú vedie Werner Altnickel. Jeho čitateľovi sa po dlhej práci podarilo fotograficky zdokumentovať mnohé lietadlá typu Air­bus, ktoré majú nad každým motorom jednu až tri dýzy. Tvrdí: „Dostali sme upozornenia od špecialistov leteckého odvetvia, že chem­trails sú rozprašované linkovými lietadlami pomocou samostatných dýz nad agregátmi.“

Počas prvých prieskumov na letiskách Düs­sel­dorf a Frank­furt a lietadiel rôznych spoločností nafotil na lietadlách špeciálne doplnky. Očividne ide o rozprašovacie dýzy. Slúžia tieto dýzy na rozprašovanie nanočastíc, schopných preniknúť cez pľúcne tkanivo, na rozprašovanie chem­trails?

Tieto dýzy sú v technickom opise agregátov lietadla označené zahmlievajúcim pojmom Pylon Drains, na odvrátenie pozornosti od ich skutočného účelu.

Zdá sa, že sa tak vyvrátila všeobecne rozšírená téza, podľa ktorej sú rozličné chemikálie pridávané priamo do paliva lietadiel. Podľa tvrdenia pilotov to nie je reálne, pretože spaľovacia teplota je tak vysoká, že kovové prísady ako hliník by sa roztavili a usadzovali, nehovoriac o tom, že týmto spôsobom by nebolo možné rozprašovať biologické komponenty ako baktérie a huby, ktoré by horúčavu neprežili.

Dýzy si všimne každý pozorný pozorovateľ na letisku. Zaujímavá je aj skutočnosť, že v prípade väčšiny odfotografovaných lietadiel sú nad každým agregátom až tri dýzy. Vzbudzuje to domnienku, že v závislosti od účelu rozprašovania možno šíriť do atmosféry až tri rôzne zmesi, či už samostatne alebo vo vzájomnej kombinácii.

Existujúcu fotogalériu autor ustavične dopĺňa:

Aero­flot (letisko Düsseldorf):

 

Air Ber­lin (letisko Düsseldorf):

Eti­had Air­ways (letisko Düsseldorf):

 

Swiss Air (letisko Düsseldorf):

Vue­ling (letisko Düsseldorf):

 

Luft­hansa (letisko Düsseldorf):

 

China Eas­tern Air­lines (letisko Frankfurt):

 

Croa­tia Air­lines (letisko Frankfurt)

Zdroje: chemtrail.de, leyline.de

4 komentáre k “Rozprašovacie dýzy na airbusoch”

  1. To všecko jsou snímače podtlaku a ne rozprašovací dýzy! Měří se podltak u motorů, v různých částech křídla i doutníku a z toho se pak počítá relativní rychlost.

    1. Jarda, veď si rozklikni dokumentáciu údržby leteckých motorov Airbusu. Klikni na Pylon Drains v článku. Prečítaj si o tom niečo, budeš to mať z prvej ruky…

  2. Jarda sa myli, ide o Aft Fairing Drain Tube/s, takze ani teraz to chemtardom nevyslo, stale vsak musia sirit paniku.
    Ale ved nie nadarmo sa hovori: Kazdemu co jeho jest…

  3. když pominu dokumentaci a podívám se na ty domnělé vývody pro chem. a na fotku kde je celé letadlo s kondenzační stopou, tak je vidět, že stopa vychází z motorů, ne z těch domnělých vývodů…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *